Pobierz, wydrukuj i uzupełnij dostępny poniżej formularz zwrotu. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, potrzebne nam informacje zapisać możesz na dowolnej kartce. Kluczowe informacje to: imię, nazwisko, numer zamówienia i numer konta do zwrotu środków.
Produkty, które chcesz zwrócić umieść razem z formularzem zwrotu w pudełku zabezpieczonym taśmą. Sugerujemy wykorzystać do tego pudełko, w którym zamówienie pierwotnie do Ciebie dotarło.
Korzystając z guzików poniżej, możesz za darmo nadać do nas przesyłkę zwrotną. Przesyłkę możesz również nadać w dowolny inny, wygodny dla Ciebie sposób, na adres:
KOKOWORLD Sp. z o.o
Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
Środki za zwrócone do nas produkty przekażemy Ci tą samą drogą, w którą dokonano opłaty za zamówienie. Jeśli będzie to niemożliwe, skorzystamy z przelewu tradycyjnego. Środki wrócą do Ciebie nie później niż 14 dni po otrzymaniu od nas przesyłki ze zwrotem.
W KOKOworld chcemy, aby zakupy były dla Was czystą przyjemnością. Dlatego teraz możecie przymierzać nasze produkty w domowym zaciszu i, jeśli coś nie spełni Waszych oczekiwań, skorzystać z darmowego zwrotu przez InPost lub DPD. Macie aż 30 dni, aby podjąć decyzję! Zakupy jeszcze nigdy nie były tak proste i bezpieczne – bez obaw, bez pośpiechu, tylko pełna wygoda!
1. JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?
Masz prawo do zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania od nas paczki. Aby dokonać zwrotu, najpierw wypełnij formularz zwrotu i wpisz kod, który najlepiej oddaje powód zwrotu. Dokument możesz pobrać TUTAJ. Włóż formularz zwrotu oraz produkty, które chcesz zwrócić, do torebki lub pudełka, w którym dostarczono zamówienie. Pamiętaj, aby włożyć Formularz zwrotu do paczki. Paczka pozbawiona formularza zwrotu jest przesyłką, którą ciężko nam zidentyfikować.
Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany.
Zachowaj dowód nadania przesyłki.
Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.
ADRES DO ZWROTÓW
KOKOWORLD Sp. z o.o
ul. Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
2. CO W PRZYPADKU REKLAMACJI?
Reklamowany produkt należy włożyć wraz z wydrukowanym i uzupełnionym formularzem reklamacyjnym do paczki i wysłać na adres:
KOKOWORLD Sp. z o.o
Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane. Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
3. ILE MAM CZASU NA ZWROT TOWARU?
Nie przypadł Ci do gustu nasz produkt?
Nic się nie martw! Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę i plombę.
Minęło już 30 dni?
Niestety, ale nie będziemy w stanie przyjąć twojego zwrotu. Jeśli Twoja sytuacja jest szczególna, skontaktuj się z nami, a postaramy podejść się do Twojej sprawy indywidlanie.
4. CZY WYMIANA PRODUKTÓW JEST MOŻLIWA?
Nie oferujemy wymiany produktów zakupionych w sklepie online. W takim wypadku należy dokonać zwrotu i ponownego zakupu.
5. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR DO PACZKOMATU?
Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu, prosimy o odesłanie paczki na adres:
KOKOWORLD Sp. z o.o
ul. Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
6. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR OSOBIŚCIE W SKLEPIE STACJONARNYM?
Rzeczy kupione za pośrednictwem sklepu internetowego NIE MOŻNA zwrócić w sklepie stacjonarnym w Krakowie. Zamówione produkty należy odesłać na adres:
KOKOWORLD Sp. z o.o
Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
7. CZY ZWRACAJĄC ZAKUPY, OTRZYMUJĘ TEŻ ZWROT ZA PRZESYŁKĘ?
W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z przesyłką. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty.
8. CZY DOSTANĘ INFORMACJĘ O PRZYJĘCIU ZWROTU?
Kiedy Twój zwrot zostanie przyjęty do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o zwrocie i potwierdzeniem jego odbioru. Ma to miejsce w przeciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
9. ILE BĘDĘ CZEKAĆ NA ZWROT PIENIĘDZY?
Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami (hello@kokoworld.pl). Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową.
zrównoważona produkcja
Odpowiedzialne materiały
Ekowysyłka
14 dni na zwrot