REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KOKOworld
Sklep internetowy KOKOworld, dostępny pod domeną internetową http://kokoworld.pl, prowadzony jest przez:
KOKOWORLD Sp. z o.o. (dawniej: Agata Kurek KOKO)
ul. Cystersów 21c/14, 31-553 Kraków
KRS: 0001077118
NIP: 5214050156 REGON: 527257892
DEFINICJE:
KOKOworld - sklep prowadzony przez firmę KOKOWORLD Sp. z o.o. (dawniej: Agata Kurek KOKO), ul. Cystersów 21c/14, 31-553 Kraków, KRS: 0001077118 NIP: 5214050156 REGON: 527257892, hello@kokoworld.pl. Punkt sprzedaży bezpośredniej znajduje się w Krakowie przy ul. Starowiślnej 19, natomiast magazyn produktów KOKOworld, gdzie następuje kompletowanie zamówień klientów mieści się przy ul. Cystersów 21c/14 w Krakowie. Adres korespondencyjny:
KOKOWORLD Sp. z o.o.
Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
Zgodnie z wymogami określonymi w DSA, wyznaczyliśmy punkt kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Klientami korzystającymi z KOKOworld. Komunikacja możliwa jest drogą mailową na adres e-mail: hello@kokoworld.pl
SKLEP INTERNETOWY
KOKOworld - sklep internetowy prowadzony przez KOKOworld, prowadzący sprzedaż Towarów za pomocą sieci Internet, dostępny pod domeną internetową http://kokoworld.pl;
KLIENT - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży w sklepie internetowym KOKOworld,
KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego);
PRZEDSIĘBIORCA UPRZYWILEJOWANY - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
PRZEDSIĘBIORCA - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta - oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
TOWARY - produkty oferowane do sprzedaży oraz prezentowane w sklepie internetowym KOKOKOworld;
TREŚCI KLIENTA — informacje udostępniane, wytwarzane i/lub dostarczane przez Klienta w ramach korzystania z usług KOKOworld, m.in.:
a) recenzje/opinie o Produktach, Usługach, KOKOworld;
b) komentarze pod treściami udostępnionymi w KOKOworld;
c) informacje zawarte na koncie Klienta widocznego w KOKOworld;
d) treści postów i komentarzy na grupie Facebook lub na dedykowanych kanałach w social media;
f) informacje udostępniane w ramach Konta Klienta dostępne dla innych Klientów.
ZAMÓWIENIE - oświadczenie Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru;
KOSZYK – funkcjonalność sklepu internetowego KOKOworld, dzięki któremu Klient składa zmówienie, określając tj. ilość zamówionych towarów, adres oraz sposób dostawy, formę płatności czy też dane służące do wystawienia przez sklep internetowy KOKOworld faktury VAT;
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.).
DANE OSOBOWE - wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, zgodne z definicją zawartą w art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
DSA - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych, Dz. U. UE. L. z 2022 r. Nr 277, str. 1 z późn. zm.).
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego KOKOworld, w tym zasady składania Zamówień na oferowane w sklepie Towary, sposób dostarczenia zakupionych przez Klienta Towarów, sposoby uiszczenia przez Klienta należności za zamówione Towary, prawa i obowiązki Klienta oraz zasady związane z możliwością odstąpienia od umowy, a także zasady składania oraz rozpatrywania reklamacji.
2. Niniejszy regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
3. Korzystanie ze sklepu internetowego KOKOworld możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących wymagań technicznych:
a) dostęp do sieci Internet i przeglądarek internetowych typu: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari z uruchomioną obsługą języka Java Script;
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
4. Klient zobowiązany jest do korzystania z sklepu internetowego KOKOworld w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, jedynie w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie oraz powstrzymać się od wszelkiej aktywności, która mogłaby utrudnić jego prawidłowe funkcjonowanie, w szczególności zaś dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, rozsyłania spamu czy też prowadzenia na stronie sklepu internetowego KOKOworld jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej etc.
§ 2
Informacje o produktach
1. Informacje o Towarach znajdujących się w asortymencie sklepu internetowego KOKOworld stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71. Kodeksu Cywilnego („k.c.”)
2. Ceny Towarów zawierają podatek VAT oraz są wyrażone w złotych polskich.
3. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, które zależne są od wyboru przez Klienta miejsca dostawy, a także wartości oraz wielkości zamówienia. Całkowity koszt Zamówienia zostaje uwidoczniony w Koszyku przed złożeniem przez Klienta Zamówienia.
4. KOKOworld zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Towarów oraz wprowadzania oraz odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Przy zawarciu przez strony umowy za pośrednictwem sklepu internetowego KOKOworld, wiążąca jest cena Towaru wskazana na stronie sklepu internetowego KOKOworld w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
5. Ceny Towaru podane w sklepie internetowym KOKOworld są ważne tylko w ofercie internetowej i nie obowiązują w sklepie stacjonarnym ani w innych punktach sprzedaży. Ceny podane w sklepie internetowym KOKOworld nie podlegają łączeniu z promocjami i rabatami dostępnymi w sklepie stacjonarnym KOKOworld.
§ 3
Warunki realizacji Zamówień
1. Klient może złożyć Zamówienie na Towary znajdujące się aktualnie w asortymencie sklepu internetowego KOKOworld przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
2.Celem skutecznego złożenia Zamówienia na wybrany Towar należy kolejno dokonać następujących czynności:
a) dokonać wyboru Towaru oraz kliknąć w przycisk „Dodaj do Koszyka” bądź też równoznaczny znajdujący się obok ikony ze zdjęciem danego Towaru;
b) dokonać wyboru metody płatności;
c) wpisać adres na który ma nastąpić dostawa towaru, a w wiadomości również adres e-mail oraz nr telefonu, a także inne dane osobowe wymagane do złożenia zamówienia na zakup Towaru podane w formularzu zakupu na stronie sklepu;
d) wpisać dane do faktury VAT, jeżeli ma ona zostać Klientowi wystawiona;
e) kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”.
3. KOKOworld zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń maksymalnej ilości sztuk danego produktu objętej jednym Zamówieniem.
4. Złożenie przez Klienta Zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu stanowi skierowaną do KOKOworld ofertę zawarcia umowy sprzedaży wybranego Towaru.
5. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma od KOKOworld poprzez e-mail potwierdzenie złożenia Zamówienia, zawierające informację o wszystkich istotnych warunkach umowy sprzedaży Towaru, które jest potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży.
6. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia Zamówienia.
7. Klient na bieżąco otrzymuje wiadomości informujące o statusie Zamówienia.
8. W przypadku braku możliwości realizacji przez KOKOworld Zamówienia Klienta, w szczególności z uwagi na brak w magazynie wybranego Towaru lub też wobec wystąpienia innych przyczyn, KOKOworld poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji niezwłocznie. W przypadku podania przez Klienta błędnych bądź też niedokładnych danych, a w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, KOKOworld nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub też opóźnienie w dostarczeniu Towaru. Dodatkowymi kosztami z tego wynikającymi obciążony zostanie Klient.
9. Organizowana przez sklep internetowy KOKOworld sprzedaż promocyjna obejmuje ograniczoną ilość Towarów i trwa przez określony czas. W związku z tym Zamówienia na Towary w promocji są realizowane według kolejności wpływania Zamówień do momentu wyczerpania się zapasu lub zakończenia promocji. Każdorazowe zasady promocji określone są odrębnymi regulaminami.
§ 4
Dostawa towaru
1. Dostawa Towaru odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Towar może również zostać osobiście odebrany przez Klienta w sklepie KOKOworld, przy ulicy Starowiślnej 19 w Krakowie, w godzinach jego funkcjonowania w terminie wskazanym przez KOKOWorld.
3. Dostawa Towaru odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej.
4. Dostawa Towaru poza granice Rzeczpospolitej Polski odbywa się za pośrednictwem za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej. KOKOworld zastrzega sobie prawo do zmiany usługodawcy dostarczającego towar.
5. Termin dostawy Towaru jest różny dla poszczególnych produktów, może wynosić od 1 do 21 dni roboczych. Okres dostawy jest liczony od zaksięgowania wpłaty i podania wszystkich danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.
6. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane w procedurze składania Zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenia zamówienia przez Klienta. Koszty dostawy doliczane są do ceny Towaru i ponoszone są przez Klienta w wysokości zależnej od wyboru sposobu dostawy.
7. Miejscem spełnienia świadczenia jest wskazane przez Klienta w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).
8. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę z Towarem Klient obowiązany jest ją zbadać zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku uszkodzenia przesyłki KOKOworld zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym KOKOworld, nie później niż w terminie 3 dni. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie dostawy, aczkolwiek brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Klientowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od KOKOworld oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie dostawy złożone przez Klientów niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcami z uprawnieniami Konsumentabez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.
§ 5
Formy płatności i realizacja Zamówienia
1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718, Sopot, zarejestrowaną przez SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000320590, NIP: 5851351185, REGON: 191781561.
2. Klient dokonuje płatności za Towar przed odbiorem Towaru w formie wskazanej poniżej, przy czym realizacja Zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez KOKOworld potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności, z zastrzeżeniem lit. d) poniżej:
a) kartą płatniczą:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
b) przelewem na numer rachunku bankowego KOKOworld prowadzony w banku: mbank 53114020040000300276494029 IBAN: PL53 1140 2004 0000 3002 7649 4029 SWIFT-BIC: BREXPLPWMBK;
c) płatnością w systemie Paypal; obsługiwany przez firmę PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. z siedzibą w Luksemburgu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez KOKOworld potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez KOKOWorld informacji z systemu PayPal o dokonaniu płatności przez Klienta);
d) płatność za pobraniem - nie łączy się z darmową wysyłką.
3. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT, którą Klient otrzymuje drogą elektroniczną lub wraz z Towarem. Klient upoważnia KOKOworld do wystawienia faktury bez podpisu Klienta i przesłania jej drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres mailowy, chyba że Klient powiadomi KOKOworld o zamiarze otrzymania jej w formie papierowej.
4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, KOKOWorld dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego Klienta.
4. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
§ 6
Warunki odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta Klientowi będącemu Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Klient zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia za pośrednictwem Formularza, o którym mowa w pkt. 3 na piśmie w terminie 14 dni kierując je na adres KOKOworld, ul. Ślusarska 9, 30-710 Kraków lub e-mailem na adres hello@kokoworld.pl.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1 rozpoczyna się od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do jego zachowania wystarczy wysłanie oświadczenia w przedmiocie odstąpienia od umowy przed jego upływem.
3. W razie odstąpienia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta od umowy zgodnie z ust. 1. powyżej, umowa uważana jest za niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
a) Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta dokonuje zwrotu wybraną przez siebie metodą. Do paczki z Towarem dołączana jest naklejka z adresem KOKOworld, z której Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta powinien skorzystać. Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumentazwrócona zostanie należność za Towar oraz koszty wysyłki Towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta nie wyższe niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez KOKOworld.
4. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
5. Zwracany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
6. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy, w szczególności koszty odesłania, opakowania i zabezpieczenia Towaru.
7. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
8. W przypadku odstąpienia od umowy KOKOworld zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez KOKOworld), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 10 dni roboczych od dnia, w którym KOKOworld został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumentaprawa odstąpienia od umowy.
9. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta zgodził się na inne rozwiązanie.
10. KOKOworld dokonuje zwrotu płatności w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale może wstrzymać się ze zwrotem tych płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia KOKOworld dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez KOKOworld, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
12. Klient nie będący Konsumentem nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem ust. 14 poniżej. Wobec takich Klientów zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
13. Niezależnie od postanowień ustalonych powyżej w niniejszym paragrafie, Klienci, będący konsumentami, mogą odstąpić od umowy w terminie dłuższym niż 14 dni w ciągu 12 miesięcy od złożenia zamówienia, jednakże wówczas zwrot środków następuje jedynie na kartę podarunkową ważną 12 miesięcy. Towar zwracany w każdym wypadku nie może nosić śladów użytkowania. [MJ1]
14. Prawo do odstąpienia od umowy zakupu Towarów w sklepie internetowym w terminie 14 dni przysługuje także z mocy przepisów Ustawy prawach konsumenta także Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą uprzywilejowanym postanowienia niniejszego § 6 mają również zastosowanie.
§ 7
Rękojmia
1. KOKOworld jest odpowiedzialny względem Klienta za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 556 ze zn. 1-556 ze zn. 3 KC.
2. Klientom będącym Konsumentami oraz Przedsiębiorcami uprzywilejowanymi - w razie braku zgodności Towaru z umową - przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.). Uprawnienia Konsumenta i Przedsiębiorcy uprzywilejowanego są określone w Załączniku do niniejszego Regulaminu
3. Klientowi z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
4. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na podany adres: KOKOworld, ul. Cystersów 21c/14, 31-553 Kraków lub za pomocą poczty e-mail hello@kokoworld.pl
5. Celem realizacji reklamacji Klient dołącza do niej reklamowany Towaru wraz z oraz opisem reklamacji.
6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na poniżej podany adres: KOKOworld, Agata Kurek KOKO ul. Cystersów 21c/14, 31-553 Kraków, najlepiej z dopiskiem „REKLAMACJA”.
7. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz Ustawy o prawach konsumenta.
8. KOKOworld w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania reklamacji Klienta ustosunkuje się do niej i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
§ 8
Nieprawidłowości przy świadczeniu usług drogą elektroniczną
1. KOKOworld oświadcza, iż podejmie wszelkie możliwe działania w celu zagwarantowania sprawnego oraz poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego KOKOworld, w zakresie wynikającym z aktualnej wiedzy technicznej oraz zobowiązuje się usunąć w odpowiednim czasie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia KOKOworld o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu sklepu internetowego KOKOworld.
3. Informacje wskazane w ust. 2. powyżej należy kierować na piśmie na adres siedziby KOKOworld bądź też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kokontakt@kokoworld.pl z jednoczesnym wskazaniem imienia i nazwiska zgłaszającego oraz adresu do korespondencji.
4. KOKOworld w terminie 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do pisma Klienta i powiadomi go o sposobie naprawienia nieprawidłowości bądź też sposobie dalszego postępowania.
§ 9
Usługi nieodpłatne Newsletter
1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne polegające na wysyłaniu Newslettera.
2. Usługi wskazane w §9 ust. 1 powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do Newslettera, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
4. Zapisanie się do Newslettera jest potwierdzane przez Klienta poprzez podanie adresu e- mail w rubryce: Zapisz się do Newslettera i stanowi wyrażenie przez Klienta dobrowolnie zgody na otrzymywanie bezpłatnego Newslettera. Sklep internetowy KOKOworld nie będzie przekazywał ani sprzedawał otrzymanego adresu e-mailowego stronom trzecim. Klient w każdym momencie ma prawo zrezygnować z usługi Newslettera. Subskrypcję można anulować, klikając na link 'wypisz się' znajdujący się na dole każdego z przesłanych listów elektronicznych. Usunięcie konta pocztowego Klienta z bazy adresowej następuje natychmiastowo i sygnalizowane jest komunikatem potwierdzającym operację.
5. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez KOKOworld, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez KOKOworld do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
6. KOKOworld zastrzega sobie prawo do wysyłania za pośrednictwem Newslettera reklam oraz informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, Poz. 1204 z 2002 r.) na konto e-mail Klienta; czasowego wyłączania usługi Newslettera, jeżeli będzie to niezbędne ze względów technicznych (np. konserwacja, modyfikacje lub naprawa systemu), całkowitego zaprzestania świadczenia usługi w ramach Newslettera po uprzednim powiadomieniu jego użytkowników, bez podania przyczyny; usunięcia konta, którego użytkownik naruszył Regulamin sklepu internetowego KOKOworld lub prawo obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej, albo też podejmuje działania ingerujące w niezakłócone korzystanie z usługi przez innych użytkowników.
7. W zakresie praw osób, których dane dotyczą, w tym informacji o ochronie danych osobowych adresatów Newslettera znajdują zastosowanie postanowienia Polityki Prywatności KOKOWorld.
§ 10
Ochrona danych osobowych i prywatności
Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.
§ 11
Treści Klienta
1. Zakazane jest zamieszczanie przez Klienta Treści, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych DSA lub w inny sposób są niezgodne z Regulaminem.
2. Pod pojęciem „nielegalnych Treści” należy rozumieć nielegalne treści, produkty, usługi i działania. Klient nie może zamieszczać Treści, które:
a) mają charakter terrorystyczny;
b) są sprzeczne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa lub dobrymi obyczajami;
c) mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w KOKOworld bez uzasadnionego celu;
d) są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą (niezależnie od kryterium dyskryminacji), oczerniającą;
e) naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku oraz wszelkie inne dobra osobiste, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
f) służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji;
g) służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
h) służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
i) propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
j) zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
k) naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
l) zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
m) obrażają uczucia religijne.
3. KOKOworld nie ponosi odpowiedzialności za Treści Klienta zamieszczone w KOKOworld, pod warunkiem że KOKOworld:
a) nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Klienta, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Klienta lub
b) podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Klienta lub w inny sposób ograniczenia ich widoczność lub monetyzację, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
4. KOKOworld ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby/organy ścigania w przypadku gdy Klient mógł popełnić, popełnia lub może popełnić przestępstwo zagrażające życiu lub bezpieczeństwu osoby/osób oraz przekazać wszystkie dostępne mu informacje na ten temat.
§ 12
Moderacja Treści Klienta
1. KOKOworld w każdej chwili może weryfikować Treści Klienta.
2. KOKOworld przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym z poszanowaniem praw podstawowych odbiorców usługi, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.
3. Weryfikacja może następować uprzedzająco lub następczo, tj. po opublikowaniu Treści - w zależności od rodzaju Treści Klienta i udostępnionych funkcjonalności.
4. W razie wykrycia niezgodności Treści Klienta z Regulaminem, Treść Klienta może zostać zablokowana i stać się niewidoczna dla innych Klientów lub zostać usunięta z KOKOworld lub w inny sposób może zostać ograniczona jej widoczność. KOKOworld może też ograniczyć monetyzację ww. Treści.
5. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, KOKOworld niezwłocznie powiadamia o tym Klienta, który przekazał Treści Klienta, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
6. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Klient, który zamieścił te Treści Klienta, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w § 15 Regulaminu.
7. KOKOworld odpowiada za weryfikację zasadności podjętych działań w stosunku do Treści Klienta.
§ 13
Zgłaszanie przez Klientów nielegalnych Treści Klienta
1. Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić KOKOworld obecność w KOKOworld Treści Klienta, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści w rozumieniu DSA oraz niniejszego Regulaminu.
2. Zgłoszenie może nastąpić drogą e-mailową, na adres hello@kokoworld.pl, w tym z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie ___
3. Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, powinno zawierać:
a) uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Klienta są niezgodne z Regulaminem;
b) wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Klienta, stosownie do rodzaju Treści Klienta i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
c) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
4. Zgłoszenie powinno umożliwiać identyfikację zgłaszającego, natomiast nie jest to element obowiązkowy, chyba że tożsamość jest konieczna do ustalenia, czy dane Treści stanowią potencjalne Treści nielegalne.
5. Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, KOKOworld przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres e-mail (o ile zgłoszenie zawiera informacje kontaktowe pozwalające na przesłanie potwierdzenia).
6. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy uniemożliwiające rozpatrzenie zgłoszenia, KOKOworld może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia, w tym w szczególności gdy dotyczy to m.in. potwierdzenia posiadanych praw, które są potencjalnie naruszane. Brak uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez KOKOworld, może stanowić podstawę do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
7. Weryfikacja Treści Klienta przez KOKOworld w związku ze zgłoszeniem następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia pozwalającego na jego rozpatrzenie, chyba że z uwagi na rodzaj nielegalnych Treści, które są objęte zgłoszeniem oraz pilność działań, weryfikacja powinna nastąpić wcześniej (np. gdy Treści wiążą się z zagrożeniem życia lub bezpieczeństwa osób).
8. KOKOworld przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności.
9. Zgłaszanie i weryfikacja Treści ma na celu usunięcie informacji uznawanych za nielegalne Treści lub uniemożliwieniu dostępu do nich, z tym zastrzeżeniem, że nie może prowadzić do nadmiernego naruszania wolności wypowiedzi i informacji innych Klientów.
10. W trakcie dokonywania weryfikacji KOKOworld jest uprawniony do zablokowania Treści Klienta w taki sposób, aby stały się niewidoczne dla innych Klientów lub do podjęcia innych działań opisanych w niniejszych rozdziale.
11. Po dokonaniu weryfikacji KOKOworld może trwale zawiesić lub usunąć Treści Klienta jako naruszające Regulamin lub w inny sposób ograniczyć ich widoczność lub monetyzację albo uznać, że Treści Klienta nie naruszają Regulaminu. Jeżeli Treści Klienta zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści Klienta nie naruszają Regulaminu,
12. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, KOKOworld niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego, jak i Klienta, który zamieścił Treści Klienta podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
13. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej lub ich niepodjęcia, Klient, który zamieścił te Treści Klienta, lub zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach opisanych w § 15 Regulaminu.
14. W przypadku gdy z przyczyn technicznych lub operacyjnych, KOKOworld nie może usunąć określonej informacji, KOKOworld informuje o tym zgłaszającego.
15. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez KOKOworld. Odwołania nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany.
§ 14
Skutki naruszenia Regulaminu w zakresie DSA przez Klienta
1. Jeżeli Klient korzysta z KOKOworld niezgodnie z Regulaminem, poza działaniami dotyczącymi możliwości usunięcia/zablokowania Treści lub ograniczenia w inny sposób ich widoczności i/lub monetyzacji KOKOworld może dokonać usunięcia Konta Klienta albo tymczasowo lub trwale uniemożliwić Klientowi możliwość korzystania z określonych funkcjonalności KOKOworld.
2. KOKOworld ma obowiązek działa z należytą starannością, w sposób obiektywny, proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym zgodnie z wolnością wypowiedzi i informacji oraz inne prawa podstawowe i wolności.
3. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Klient, którego dotyczą podjęte działania, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w § 15 Regulaminu.
4. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez KOKOworld/pod nadzorem personelu KOKOworld.
§ 15
Odwołania Klientów w zakresie DSA
1. W przypadku, gdy:
a) KOKOworld nie zablokował lub nie usunął Treści Klienta lub nie ograniczył widoczności mimo zgłoszenia ze strony innego Klienta lub osoby trzeciej;
b) Treści Klienta zostały zablokowane lub usunięte lub których widoczność została ograniczona niezgodnie z postanowieniami Regulaminu;
c) KOKOworld podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi, w pełni lub częściowo;
d) KOKOworld podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zamknięcia konta;
e) KOKOworld podjął decyzje w sprawie zawieszenia, zakończenia lub ograniczenia w inny sposób możliwości monetyzacji informacji.
Klient, który przekazał Treści Klienta, lub osoba, która zgłosiła Treści Klienta do weryfikacji, może złożyć odwołanie.
2. Każda decyzja KOKOworld, o której mowa powyżej, musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy istnieją podstawy prawne do odmowy uzasadnienia decyzji. Uzasadnienie musi spełniać wymagania przewidziane w akcie o usługach cyfrowych (DSA) i obejmować takie informacje, jak:
a) wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Klienta, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Klienta lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Klienta albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, w odniesieniu do tych Treści Klienta, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Klienta lub osobę trzecią, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy KOKOworld oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Klienta wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych Treści Klienta, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Klienta za niedozwolone;
e) jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;
f) jasne i przyjazne dla Klienta informacje na temat przysługujących Klientowi lub zgłaszającemu możliwości odwołania się od decyzji.
3. Odwołanie można złożyć:
a) drogą elektroniczną na adres: hello@kokoworld.pl
b) korespondencyjnie - na adres:
KOKOWORLD Sp. z o.o.
ul. Cystersów 21c/14, 31-553 Kraków.
4. Odwołanie powinno zawierać niezbędne informacje pozwalające na jego rozpatrzenie, w tym m.in. dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego się Klienta oraz szczegółowe uzasadnienie wskazujące na nieprawidłowości w decyzji KOKOworld.
5. KOKOworld niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany e-mail.
6. Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia odwołania.
7. W przypadku gdy odwołanie zawiera wystarczające podstawy do uznania, że decyzja KOKOworld jest nieprawidłowa/nieuzasadniona, KOKOworld niezwłocznie uchyla swoją decyzję.
8. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez KOKOworld/pod nadzorem personelu KOKOworld.
§ 16
Postanowienia końcowe
1. KOKOworld ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
3. KOKOworld informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
KOKOworld informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
4. KOKOworld zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez KOKOworld do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. KOKOworld poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie KOKOworld, co skutkuje rozwiązaniem umowy.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.09.2024
BRAK ZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ
Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu, o którym Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w momencie zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z umową, powinien:
1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może zasadnie oczekiwać;
3. być dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
4. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przed zawarciem umowy i odpowiada opisowi takiej próbki lub takiego wzoru. Uzasadnione oczekiwania Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego względem towaru uwzględniają charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie (np. w reklamie lub na etykiecie) złożone przez Sprzedawcę w tym zakresie (jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu), chyba że Sprzedawca wykaże, że:
a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i, oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć;
b) przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalny sposób;
c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego o zawarciu umowy.
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania Towaru, chyba że przedsiębiorca (jego poprzednik prawny lub osoby działające w ich mieniu) określił dłuższy termin przydatności towaru do użycia.
W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z umową Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może złożyć do sprzedawcy reklamację z tego tytułu i zażądać:
a) naprawy Towaru;
b) wymiany Towaru.
jeśli Sprzedawca:
a) odmówił naprawy lub wymiany Towaru;
b) nie naprawił lub nie wymienił Towaru;
c) próbował naprawić lub wymienić, ale Towar nadal jest niezgodny z umową;
d) oświadczył, że nie naprawi lub nie wymieni Towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta
to Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany ma prawo do żądania obniżenia ceny lub – w przypadku istotnej niezgodności z umową – odstąpienia od umowy.
Jeśli brak zgodności z umową jest istotny, Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, bez uprzedniego skorzystania z prawa do żądania naprawy lub wymiany.
Regulamin konkursu „Pocztówka z wakacji”
KOKOworld
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki i zasady, na jakich odbywa się konkurs („Konkurs”): „Pocztówka z wakacji” przeprowadzony w Internecie na stronie fanowskiej KOKOworld na portalu Facebook.
2. Organizatorem Konkursu jest KOKOWORLD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, w Warszawie przy ul. Łowicka 23/27, 02-502 Warszawa, wpisanym do Centralnej Ewidencji Działalności i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającym NIP 5214050156, REGON 527257892, zwana dalej „Organizatorem”.
3. Dane osobowe zbierane i przetwarzane przez Organizatora będą wykorzystywane wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzców Konkursu oraz wydania lub dostarczenia nagród dla Zwycięzców i rozpatrywania reklamacji dotyczących Konkursu.
4. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczanie nagród w Konkursie odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5. Biorąc udział w Konkursie uczestnik („Uczestnik”) oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i wyraża zgodę na jego postanowienia.
6. Organizator jest przyrzekającym nagrodę w myśl art. 919 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 459 z późn. zm.)
§2 Uczestnicy konkursu
1. W Konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Dodatkowo Uczestnik musi łącznie spełniać następujące warunki:
a) posiada konto osobiste w serwisie Facebook, założone i prowadzone zgodnie z regulaminem serwisu Facebook (dalej „Profil”). Dane zawarte na Profilu muszą być prawdziwe i zgodne z rzeczywistością,
b) wykona zadanie konkursowe przy wykorzystaniu własnego Profilu.
§3 Terminy i zasady konkursu
1. Konkurs trwa od dnia 03.07.2024 do dnia 31.08.2024 do godziny 23:59.
2. Zadanie konkursowe polega na umieszczeniu autorskiego komentarza pod postem konkursowym oraz przesłanie zdjęcia.
3. W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, przy wykorzystaniu własnego konta osobistego w serwisie Facebook. Niedopuszczalne jest tworzenie kont i dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich, za pośrednictwem ich kont. Organizator zastrzega, że w takich przypadkach Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia Uczestnika z Konkursu i odmowy przyznania mu nagrody w Konkursie.
4. Uczestnik wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych (dostępnych na profilu jego konta na Facebooku) na Stronie Konkursowej.
5. Uczestnik upoważnia Organizatora do nieodpłatnego korzystania ze Zgłoszeń na potrzeby przeprowadzenia Konkursu, w tym do ich publikacji w Serwisie Facebook.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do niepublikowania tych z nadesłanych komentarzy i zdjęć, które naruszają prawo, dobra osób trzecich, bądź zasady współżycia społecznego oraz regulamin Facebooka.
§4 Zwycięzcy i nagrody
1. W konkursie zostaną nagrodzone 3 osoby.
2. Organizator przyzna następujące Nagrody:
a) 1x bon na 1000 zł, 1x bon na 400 zł. 1x bon na 200 zł, do wykorzystania w sklepie online www.kokoworld.pl
3. Zwycięzcy konkursu zostaną wybrany w czasie 14 dni od daty zakończenia Konkursu.
4. Informacja o wygranym Konkursie oraz o warunkach odbioru Nagrody zostanie wysłana do zwycięzcy za pośrednictwem Facebooka.
§5 Dane Osobowe
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
2. Dane będą przetwarzane jedynie w celu realizacji konkursu.
3. Przystępując do udziału w Konkursie, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu realizacji Konkursu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, stanowi jednak warunek konieczny udziału w Konkursie.
4. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji konkursu, wyłonienia zwycięzców i dostarczenia nagród.
5. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Uczestnik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
7. Uczestnik ma także prawo do przenoszenia danych.
§6 Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie fanowskiej: KOKOworld.
2. Organizator zastrzega sobie możliwość wykluczenia Uczestnika, w stosunku, do którego powziął on uzasadnione podejrzenie, iż działa on albo w sposób sprzeczny z zasadami Konkursu opisanymi w niniejszym Regulaminie albo w sposób sprzeczny z prawem.
3. Z konkursu zostaną również wyeliminowani Uczestnicy, w stosunku, do których istnieje uzasadnione podejrzenie, iż posiadają oni profil fikcyjny.
4. Niniejszy Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady Konkursu.
5. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników dla celów organizacji Konkursu oraz wydania przyznanych Nagród, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Uczestnicy, a w przypadku Uczestników małoletnich ich przedstawiciele ustawowi, podają dane dobrowolnie oraz mają prawo dostępu do nich i ich poprawiania lub usuwania z zastrzeżeniem, że odmowa podania danych może uniemożliwić wydanie oraz realizację Nagród.
6. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
zrównoważona produkcja
Odpowiedzialne materiały
Ekowysyłka
14 dni na zwrot