DE / EN

Zwroty i reklamacje

 

 

 

1. JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?

 

Masz prawo do zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania od nas paczki. Aby dokonać zwrotu, najpierw wypełnij formularz zwrotu i wpisz kod, który najlepiej oddaje powód zwrotu. Dokument możesz pobrać TUTAJ. Włóż formularz zwrotu oraz produkty, które chcesz zwrócić, do torebki lub pudełka, w którym dostarczono zamówienie. Pamiętaj, aby włożyć Formularz zwrotu do paczki. Paczka pozbawiona formularza zwrotu jest przesyłką, którą ciężko nam zidentyfikować. Z uwagi na utrudnienia w zidentyfikowaniu takiej przesyłki, w przypadku paczki przesłanej bez formularza zwrotu w środku termin 14 dni na zwrot płatności nie będzie obowiązywał.

Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę i plombę (czarny sznurek z plastikowym elementem).

 

Zachowaj dowód nadania przesyłki. Pamiętaj, koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.

 

UWAGA! NOWY ADRES ZWROTÓW

KOKOWORLD Sp. z o.o

ul. Cystersów 21c/14

31-553 Kraków

 

2. CO W PRZYPADKU REKLAMACJI?

 

Reklamowany produkt należy włożyć wraz z wydrukowanym i uzupełnionym formularzem reklamacyjnym do paczki i wysłać na adres:

KOKOWORLD Sp. z o.o

Cystersów 21c/14

31-553 Kraków

Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane. Kiedy Twoja reklamacja zostanie przyjęta do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem odbioru. Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Formularz reklamacji

 

3. ILE MAM CZASU NA ZWROT TOWARU?

 

Nie przypadł Ci do gustu nasz produkt?

Nic się nie martw! Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę i plombę.

Minęło już 30 dni?

Niestety, ale nie będziemy w stanie przyjąć twojego zwrotu. Jeśli Twoja sytuacja jest szczególna, skontaktuj się z nami, a postaramy podejść się do Twojej sprawy indywidlanie.

 

4. CZY WYMIANA PRODUKTÓW JEST MOŻLIWA?

 

Nie oferujemy wymiany produktów zakupionych w sklepie online. W takim wypadku należy dokonać zwrotu i ponownego zakupu.

  

5. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR ZA POŚREDNICTWEM PACZKOMATU?

 

Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu, prosimy o odesłanie paczki na adres:

KOKOWORLD Sp. z o.o

ul. Cystersów 21c/14

31-553 Kraków

 

6. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR OSOBIŚCIE W SKLEPIE STACJONARNYM?

 

Rzeczy kupione za pośrednictwem sklepu internetowego NIE MOŻNA zwrócić w sklepie stacjonarnym w Krakowie. Zamówione produkty należy odesłać na adres:

 

KOKOWORLD Sp. z o.o

Cystersów 21c/14

31-553 Kraków

 

7. CZY ZWRACAJĄC ZAKUPY, OTRZYMUJĘ TEŻ ZWROT ZA PRZESYŁKĘ?

 

W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z przesyłką. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania towaru do nas jest po Twojej stronie.

 

8. CZY DOSTANĘ INFORMACJĘ O PRZYJĘCIU ZWROTU?

 

Kiedy Twój zwrot zostanie przyjęty do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o zwrocie i potwierdzeniem jego odbioru.

 

9. ILE BĘDĘ CZEKAĆ NA ZWROT PIENIĘDZY?

 

Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami (hello@kokoworld.pl). Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową. 

zrównoważona produkcja

Odpowiedzialne materiały

Ekowysyłka

14 dni na zwrot

KOKO WORLD logo
  • ul. Starowiślna 19, KRAKÓW