1. JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?
Masz prawo do zwrotu w ciągu 30 dni od otrzymania od nas paczki. Aby dokonać zwrotu, najpierw wypełnij formularz zwrotu i wpisz kod, który najlepiej oddaje powód zwrotu. Dokument możesz pobrać TUTAJ. Włóż formularz zwrotu oraz produkty, które chcesz zwrócić, do torebki lub pudełka, w którym dostarczono zamówienie. Pamiętaj, aby włożyć Formularz zwrotu do paczki. Paczka pozbawiona formularza zwrotu jest przesyłką, którą ciężko nam zidentyfikować. Z uwagi na utrudnienia w zidentyfikowaniu takiej przesyłki, w przypadku paczki przesłanej bez formularza zwrotu w środku termin 14 dni na zwrot płatności nie będzie obowiązywał.
Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę i plombę (czarny sznurek z plastikowym elementem).
Zachowaj dowód nadania przesyłki. Pamiętaj, koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.
UWAGA! NOWY ADRES ZWROTÓW
KOKOWORLD Sp. z o.o
ul. Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
2. CO W PRZYPADKU REKLAMACJI?
Reklamowany produkt należy włożyć wraz z wydrukowanym i uzupełnionym formularzem reklamacyjnym do paczki i wysłać na adres:
KOKOWORLD Sp. z o.o
Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane. Kiedy Twoja reklamacja zostanie przyjęta do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem odbioru. Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
3. ILE MAM CZASU NA ZWROT TOWARU?
Nie przypadł Ci do gustu nasz produkt?
Nic się nie martw! Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę i plombę.
Minęło już 30 dni?
Niestety, ale nie będziemy w stanie przyjąć twojego zwrotu. Jeśli Twoja sytuacja jest szczególna, skontaktuj się z nami, a postaramy podejść się do Twojej sprawy indywidlanie.
4. CZY WYMIANA PRODUKTÓW JEST MOŻLIWA?
Nie oferujemy wymiany produktów zakupionych w sklepie online. W takim wypadku należy dokonać zwrotu i ponownego zakupu.
5. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR ZA POŚREDNICTWEM PACZKOMATU?
Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu, prosimy o odesłanie paczki na adres:
KOKOWORLD Sp. z o.o
ul. Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
6. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR OSOBIŚCIE W SKLEPIE STACJONARNYM?
Rzeczy kupione za pośrednictwem sklepu internetowego NIE MOŻNA zwrócić w sklepie stacjonarnym w Krakowie. Zamówione produkty należy odesłać na adres:
KOKOWORLD Sp. z o.o
Cystersów 21c/14
31-553 Kraków
7. CZY ZWRACAJĄC ZAKUPY, OTRZYMUJĘ TEŻ ZWROT ZA PRZESYŁKĘ?
W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z przesyłką. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania towaru do nas jest po Twojej stronie.
8. CZY DOSTANĘ INFORMACJĘ O PRZYJĘCIU ZWROTU?
Kiedy Twój zwrot zostanie przyjęty do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o zwrocie i potwierdzeniem jego odbioru.
9. ILE BĘDĘ CZEKAĆ NA ZWROT PIENIĘDZY?
Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami (hello@kokoworld.pl). Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową.
zrównoważona produkcja
Odpowiedzialne materiały
Ekowysyłka
14 dni na zwrot