DE / EN

SAMODZIELNY KSIĘGOWY

Zjadłeś zęby na księgowaniu faktur, wyciągów, PZ, WZ, RW, MM? Wycena produkcji w toku to dla Ciebie żaden problem? Potrafisz wyciągnąć brakującą fakturę choćby spod ziemi? Chcesz tworzyć i wdrażać procesy księgowe od początku? Marzysz o pracy w dynamicznej firmie o charakterze sturt’upu i chcesz mieć ogromny wpływ na organizację i Twoje stanowisko? Chcesz pracować dla firmy z misją, która od początku istnienia stawia modę na głowie i udowadnia, że można po prostu być fair? Chcesz być bezpośrednim wsparciem dla Menedżerów i prezeski w zarządzaniu finansami? Uwielbiasz działać w sposób uporządkowany i przemyślany, według ustalonych priorytetów?

 

Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, szukasz rozwiązań a nie powodów?

 

A do tego masz wysoką kulturę osobistą, jesteś osobą samodzielną i nie boisz się brać odpowiedzialności?

 

Jeśli czujesz, że opisaliśmy Ciebie - skontaktuj się z Nami!

 

Wymagania:

 

- min. 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowym w firmie produkcyjnej,

- praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków,

- doświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT),

- doświadczenie w ewidencji i wycenie materiałów, wyrobów gotowych, produkcji w toku,

- samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz inicjatywa w proponowaniu rozwiązań,

- znajomość zagadnień kadrowo-płacowych (rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych itp.),

- biegła obsługa Excela oraz umiejętność szybkiej nauki nowych narzędzi.

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

 

- przeprowadzenie procesu przejęcia prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz kadr od biura rachunkowego - możliwość poukładania księgowości od nowa!

- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (ok. 200 faktur miesięcznie) zgodnie z ustawą o rachunkowości,

- bieżąca wycena i rozliczanie produkcji (materiałów, produkcji w toku, wyrobów gotowych) we współpracy z pracownikami produkcji,

- prowadzenie kadr i płac (30 pracowników/zleceniobiorców),

- sporządzanie i wysyłka deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań GUS,

- uzgadnianie i potwierdzanie sald rozrachunków, kontakt z kontrahentami w sprawach księgowych,

- obsługa płatności (regulowanie zobowiązań, weryfikacja ściągalności należności),

- tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur finansowych, procesu obiegu dokumentów,

- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.

 

Co oferujemy:

 

- pracę w młodym, zaangażowanym w ideę odpowiedzialnej mody zespole,

- umowę o pracę lub umowę B2B,

- stały rabat na produkty marki KOKOworld,

- pracę stacjonarną w naszym biurze przy ul. Cystersów 21C/14.

 

Dodatkowe informacje dla Ciebie:

 

- praca w młodym zespole, dla którego liczą się wartości,

- klarowne rozmowy o osiągnięciach i rozwoju,

- praca stacjonarnie w biurze przy ul. Cystersów - które jest równocześnie naszą pracownią,

- umowa o pracę lub umowa B2B,

- wsparcie doświadczonego konsultanta z zakresu finansów, księgowości i kadr.

 

Jak pracujemy?

 

- stawiamy na pracę zespołową, bo wierzymy, że siła tkwi w tym, że się uzupełniamy,

- słuchamy się nawzajem, bo wiemy, że dobry pomysł może przyjść od każdego,

- mówimy wprost, bo otwartość i zaufanie są podstawą dobrej komunikacji,

- lubimy wyzwania, myślimy nieszablonowo, jesteśmy odważni i chcemy dopasowywać ten świat do nas.

 

Procentowy podział pracy

 

- 80% księgowość

- 20% kadry i płace

zrównoważona produkcja

Odpowiedzialne materiały

Ekowysyłka

14 dni na zwrot

KOKO WORLD logo
  • ul. Starowiślna 19, KRAKÓW
.js">