Zjadłeś zęby na księgowaniu faktur, wyciągów, PZ, WZ, RW, MM? Wycena produkcji w toku to dla Ciebie żaden problem? Potrafisz wyciągnąć brakującą fakturę choćby spod ziemi? Chcesz tworzyć i wdrażać procesy księgowe od początku? Marzysz o pracy w dynamicznej firmie o charakterze sturt’upu i chcesz mieć ogromny wpływ na organizację i Twoje stanowisko? Chcesz pracować dla firmy z misją, która od początku istnienia stawia modę na głowie i udowadnia, że można po prostu być fair? Chcesz być bezpośrednim wsparciem dla Menedżerów i prezeski w zarządzaniu finansami? Uwielbiasz działać w sposób uporządkowany i przemyślany, według ustalonych priorytetów?
Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, szukasz rozwiązań a nie powodów?
A do tego masz wysoką kulturę osobistą, jesteś osobą samodzielną i nie boisz się brać odpowiedzialności?
Jeśli czujesz, że opisaliśmy Ciebie - skontaktuj się z Nami!
Wymagania:
- min. 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowym w firmie produkcyjnej,
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków,
- doświadczenie w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT),
- doświadczenie w ewidencji i wycenie materiałów, wyrobów gotowych, produkcji w toku,
- samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz inicjatywa w proponowaniu rozwiązań,
- znajomość zagadnień kadrowo-płacowych (rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych itp.),
- biegła obsługa Excela oraz umiejętność szybkiej nauki nowych narzędzi.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- przeprowadzenie procesu przejęcia prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz kadr od biura rachunkowego - możliwość poukładania księgowości od nowa!
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (ok. 200 faktur miesięcznie) zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- bieżąca wycena i rozliczanie produkcji (materiałów, produkcji w toku, wyrobów gotowych) we współpracy z pracownikami produkcji,
- prowadzenie kadr i płac (30 pracowników/zleceniobiorców),
- sporządzanie i wysyłka deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań GUS,
- uzgadnianie i potwierdzanie sald rozrachunków, kontakt z kontrahentami w sprawach księgowych,
- obsługa płatności (regulowanie zobowiązań, weryfikacja ściągalności należności),
- tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur finansowych, procesu obiegu dokumentów,
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.
Co oferujemy:
- pracę w młodym, zaangażowanym w ideę odpowiedzialnej mody zespole,
- umowę o pracę lub umowę B2B,
- stały rabat na produkty marki KOKOworld,
- pracę stacjonarną w naszym biurze przy ul. Cystersów 21C/14.
Dodatkowe informacje dla Ciebie:
- praca w młodym zespole, dla którego liczą się wartości,
- klarowne rozmowy o osiągnięciach i rozwoju,
- praca stacjonarnie w biurze przy ul. Cystersów - które jest równocześnie naszą pracownią,
- umowa o pracę lub umowa B2B,
- wsparcie doświadczonego konsultanta z zakresu finansów, księgowości i kadr.
Jak pracujemy?
- stawiamy na pracę zespołową, bo wierzymy, że siła tkwi w tym, że się uzupełniamy,
- słuchamy się nawzajem, bo wiemy, że dobry pomysł może przyjść od każdego,
- mówimy wprost, bo otwartość i zaufanie są podstawą dobrej komunikacji,
- lubimy wyzwania, myślimy nieszablonowo, jesteśmy odważni i chcemy dopasowywać ten świat do nas.
Procentowy podział pracy
- 80% księgowość
- 20% kadry i płace
zrównoważona produkcja
Odpowiedzialne materiały
Ekowysyłka
14 dni na zwrot